Vil du stå stærkt i forhold til dine konkurrenter, er det vigtigt at tænke i bæredygtighed
Masterclass om at styrke din konkurrenceevne med bæredygtighed – sådan kommer du i gang
Nu og i fremtiden bliver der igangsat mange initiativer med relation til bæredygtighed. Som SMV er det nødvendigt at forholde sig til – både i forhold til lovgivning og compliance og i forhold til ens kunder og den værdikæde, man er en del af som underleverandør. For flere virksomheder er begyndt at vælge underleverandører ud fra deres CO2-udledning.
Bæredygtighed er og bliver et vigtigt konkurrenceparameter for SMV’er. Derfor bør man tænke bæredygtighed ind, når man lægger sin strategi. I en undersøgelse fra SMV Danmark, som ASNet står bag, vurderer seks ud af ti SMV’er, at det er svært at opnå vækst, hvis ikke den kombineres med bæredygtighed. Men hvordan griber man det an som SMV, hvis man står ved startstregen og gerne vil i gang?
Vil du have uddybet de områder du bør fokusere på, og høre mere om værktøjerne til at komme i gang med bæredygtighed?
Se med på Børsen Gazelle-masterclassen 31. maj kl. 9.00-9.45, hvor du får indsigt i, hvordan arbejdet med bæredygtighed styrker din konkurrencekraft. Du får også konkrete eksempler på andre virksomheder, der har haft held med at kombinere vækst og bæredygtighed. Og så vil du blive præsenteret for en drejebog for, hvordan du kan komme i gang på en enkel og overskuelig måde.
Børsen Gazelle-masterclass er for dig, der vil sætte turbo på din vækst.
Årets Børsen Gazelle Masterclass foregår online, og du kan tilmelde dig lige hér