Public Service-konsulent til skatteafdeling

Beierholm Aalborg

Er du passioneret omkring skat og har du evne til at formidle komplekse emner på en let og fangende måde? Har du lyst til at gøre en forskel i vores skatteafdeling ved at yde public service og formidle vores faglige indhold? Så er du måske den, vi leder efter!

 

Formidling i fokus

Vi er en dynamisk skatteafdeling, der søger en engageret og dygtig specialist til at formidle vores faglige indhold til vores kunder og kollegaer. Du vil få en spændende og alsidig hverdag i en afdeling, der vægter faglighed højt. Du vil løse dine opgaver i en kultur præget af åbenhed og samarbejde. Her vil du formidle spændende fagindhold, som du selv opsøger eller får inspiration til gennem dine dedikerede og fagligt dygtige kollegaer.

Du vil få til opgave bl.a. at:

  • Formidle komplekse skattemæssige emner på en letforståelig måde til både interne og eksterne interessenter.
  • Udvikle og implementere strategier for effektiv kommunikation og formidling af skatteafdelingens arbejde.
  • Holde dig opdateret i forbindelse nyeste viden inden for skatteområde, og sikre aktualitetsværdien af vores nyhedsformidling.
  • Synliggøre skatteafdelingen arbejde gennem nyhedsformidling, hvor det gøres forståeligt og tilgængeligt for alle.
  • Har du erfaring og lys til at bringe din profil i spil undervisningsmæssigt, er dette også en mulighed.

 

Stærk faglighed inden for skat?

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse inden for økonomi og skat som fx cand.merc.aud., master i skat eller lignende. Har du baggrund inden for kommunikation og formidling, er det vigtigt at du kan opbygge en stærk forståelse for skatteområdet og samtidig har erfaring med formidling af et komplekst fagområde.

Du vil få succes i stillingen, hvis du brænder for at formidle, kan tænke anderledes og bidrage til nye og spændende måder, hvorpå vi kan synliggøre arbejdet i vores skatteafdeling. Du skal besidde stærke kommunikations- og præstationsevner. Du er god relationel, og kan få os bragt på selv de mest prestigefyldte medier. Har du lyst til at være talsperson for vores skatteafdeling, når der skal gives interview, så er du den helt rette. Sidst men ikke mindst – du må gerne have stor drivkraft og lysten til at tage ejerskab.

Stillingen er nyoprettet, derfor giver det dig mange muligheder for at forme og præge rollen. Det er vigtigt, du har lysten til at tage ansvaret og har en høj grad af selvstændighed samt ansvar for dit arbejde. Rollen giver dig stor mulighed for fordybelse og personlig udvikling. Du bliver en del af et fagligt miljø med dedikerede og dygtige kollegaer. I Beierholms skatteafdeling værdsættes alles bidrag og vi har en uformel atmosfære. Der står mange kolleger klar til at hjælpe dig igen!

Vi tilbyder dig

Vi tilbyder rammer, du kommer til at vokse i som skatteformidler og som menneske, og disse rammer designer vi ud fra, hvor du er i dit liv. På kontoret i Aalborg træder du ind i nogle fagligt stærke og balancerede rammer, som vægter trivsel, sammenhold og faglig udvikling gennem frihed under ansvar. Derfor er du selv med til at planlægge din arbejdsdag og er med til at sikre, at afdelingen leverer det, kunderne forventer.

I Beierholm kan du sikre dig et spændende job i en sund virksomhed med en stærk kultur, der vægter både mennesker, forretning og ambitioner højt. Hos Beierholm er vi stolte af at blive kåret som en af Danmarks bedste arbejdspladser år efter år (Great Place to Work®), hvilket også understøtter vores grundlæggende filosofi om vigtigheden af et liv i balance. Som en del af vores spændende udviklings- og forandringsrejse vil du blive en nøgleperson i vores stræben efter ambitiøse mål. Vi tilbyder samtidig attraktive og konkurrencedygtige betingelser på alle områder.

 

Ansøgning
Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker mere information, er du velkommen til at kontakte Camilla Spanggaard Andersen på tlf. 96 34 79 53.

Vi ønsker, at du kan tiltræde stillingen hurtigst muligt, og vi evaluerer derfor ansøgninger løbende. Vent derfor ikke med at sende dit CV og ansøgning – vi ser frem til at høre fra dig og komme i gang med processen.

Ansøgningsfrist:
Snarest muligt
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Nordjylland, Aalborg
Ansættelsesform:
Fastansat

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.900 medarbejdere fordelt på kontorer i over 36 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.