Økonomiassistent til Beierholm, Holstebro

Beierholm Holstebro

Er du en skarp Økonomiassistent med øje for det digitale? Så få mest muligt ud af dine evner og værdifulde erfaringer på en arbejdsplads, der er kåret som en af Danmarks bedste. Her er der plads til at udfolde dine ambitioner og karrieremål, samtidig med der er plads til venner, familie og fritid.

Bliv en del af udviklende rammer og et fagligt stærkt hold

Kundernes forretning har gavn af dig, og vi får gavn af hinanden som kolleger, når vi skal rådgive og servicere vores SMV-kunder. Du styrer selvstændigt flere bogholderier og har kontakt til kunden, og du nyder både at være sparringspartner for kunden og dine kolleger. Udover din hverdag på vores kontor i Holstebro vil du være en del af sektion Holstebro, som også har et kontor i Ringkøbing og et i Hvide Sande.

Vi forventer, at du har kundetække og er god til at servicere kunderne og løse deres bogføringsmæssige opgaver. Derfor er du både fagligt stærk og ferm til den personlige relation. Du bliver en del af et engageret hold af gode kolleger i ryggen, som du altid kan sparre med, og som glæder sig til at få gavn af dine evner og professionelle indstilling.

I rollen som økonomiassistent vil dine primære arbejdsopgaver være:

  • Bogholderi - finans, debitor og kreditor
  • Afstemning og indberetning af moms, afgifter m.m.
  • Periodeafstemning og rapportering
  • Klargøring af årsafslutning til revisor
  • Optimering af processer
  • Øvrige administrative ad hoc-opgaver

Erfaren økonomiassistent med et digitalt mindset

Der er ikke én bestemt baggrund, der er rigtig for jobbet. Dét der er vigtigt, er at du er dygtig til bogføring og digitalisering af økonomifunktioner.

Det er dog en fordel, hvis du har:

  • Nogle års erfaring med bogføring fra en lignende rolle
  • Erfaring med Microsoft Business Central, E-conomic eller andre økonomisystemer
  • Erfaring med Excel
  • Naturligt flair for digitale værktøjer og oprigtig interesse i anvendelse af IT og integrationer

Desuden lægger vi vægt på, at du

Er god til at skabe gode, langvarige relationer, er imødekommende og sætter en ære i at yde en god service
Evner at arbejde selvstændigt, ser muligheder fremfor begrænsninger og følger opgaver til dørs.
Er kvalitetsbevidst og omhyggelig med en høj grad af nøjagtighed og effektivitet

Vi tilbyder dig

Vi tilbyder rammer, du kommer til at vokse i som Økonomiassistent og som menneske, og disse rammer designer vi ud fra, hvor du er i dit liv. På kontoret i Holstebro træder du ind i nogle fagligt stærke og balancerede rammer, som vægter trivsel, sammenhold og faglig udvikling gennem frihed under ansvar. Derfor er du selv med til at planlægge din arbejdsdag og er med til at sikre, at afdelingen leverer det, kunderne forventer. Du vil i rollen også have mulighed for at tage ansvar for sidemandsoplæring og varetage intern buddy funktion for afdelingens trainees.

I Beierholm kan du sikre dig et spændende job i en sund virksomhed med en stærk kultur, der vægter både mennesker, forretning og ambitioner højt. Hos Beierholm er vi stolte af at blive kåret som en af Danmarks bedste arbejdspladser år efter år (Great Place to Work®), hvilket også understøtter vores grundlæggende filosofi om vigtigheden af et liv i balance.


Ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker mere information, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringskonsulent Signe Ravn på tlf. 87 32 57 94. Vi ønsker, at du kan tiltræde stillingen hurtigst muligt og evaluerer derfor ansøgninger løbende. Vent derfor ikke med at sende dit CV og ansøgning – vi ser frem til at høre fra dig og komme i gang med processen.

Ansøgningsfrist:
Snarest muligt
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Midtjylland, Holstebro
Ansættelsesform:
Fastansat

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.900 medarbejdere fordelt på kontorer i over 36 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.