Erfaren Bogholder til Nakskov

Beierholm Nakskov

Har du lyst til at være en del af Danmarks bedste arbejdsplads? Vi søger en Bogholder til vores kontor i Nakskov. Som bogholder vil du blive en del af en outsourcing afdeling i vækst og udvikling, og du får en enestående mulighed for at opnå dine ambitioner netop dét sted, du er i livet.

Du er god til kundepleje

Hos Beierholm er vi til for vores kunder. Vi forventer, at du har kundetække og er god til at servicere kunderne og løse deres bogføringsmæssige opgaver. Derfor er du både fagligt stærk og ferm til den personlige relation. Ligeså er du god til at læse dine kunder, og du ved, at kunden sætter pris på en ekstra indsats. 

Udviklende rammer og et godt hold 

Vi tilbyder dig balancerede rammer, som du kommer til at vokse i som bogholder og som menneske. De udfordrende opgaver og veltilrettelagt intern undervisning vil styrke dine faglige kompetencer. Du får tilmed et fagligt stærkt og engageret hold af gode kolleger i ryggen, som du altid kan sparre med, og som glæder sig til at få gavn af dine evner og professionelle indstilling.

Hvad får du som bogholder hos Beierholm i Nakskov?

  • Motiverende rammer med en uformel omgangstone, humor og højt til loftet
  • Selvstændigt ansvar for dine opgaver
  • Tæt sparring med kollegaer og partnere
  • Fokus på SMV-segmentet og arbejdsredskaber der passer til SMV-kunder
  • De bedste rammer for dine ambitioner og balance mellem arbejde og fritid/familie
  • En god introduktion til kunder, kollegaer og arbejdsopgaver


I rollen som bogholder vil dine primære arbejdsopgaver være:

  • Bogholderi - finans, debitor og kreditor
  • Afstemning og indberetning af moms, afgifter m.m.
  • Lønkørsel, herunder refusion mv.                                                                                  
  • Periodeafstemning og rapportering
  • Klargøring af årsafslutning til revisor
  • Optimering af processer
  • Onboarding af nye kunder

Hvad kommer du med?

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med lignende opgaver. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du har erfaring og kompetencer, der gør dig i stand til at løse opgaverne. Det kan bl.a. være:

  • Nogle års erfaring med bogføring/bogholderi
  • Kendskab til NAV, BC, E-conomic og/eller andre økonomisystemer ikke et krav, men en fordel
  • Kendskab til Zenegy, Bluegarden og Danløn er en fordel
  • Evne og lyst til at sætte dig ind i nye systemer og processer
  • Erfaring fra en lignende rolle
  • Du motiveres af at gøre en forskel for kunderne
  • Du overholder altid dine aftaler

Vi vil værdsætte, at du har en arbejdsmæssig tilgang, som fremmer arbejdet med fornyelse og effektivisering, hvor du har lyst til at bidrage til udvikling af vores interne processer. Da hverdagen er rettet mod vores kunder, er det vigtigt, at du trives i en kundeorienteret hverdag og har erfaring med at være sparringspartner.

Vi tilbyder

Vi tilbyder rammer, du kommer til at vokse i som bogholder og som menneske, og disse rammer designer vi ud fra, hvor du er i dit liv. På kontoret i Nakskov træder du ind i nogle fagligt stærke og balancerede rammer, som vægter trivsel, sammenhold og faglig udvikling gennem frihed under ansvar. Derfor er du selv med til at planlægge din arbejdsdag og er med til at sikre, at afdelingen leverer det, kunderne forventer.

Vi tilbyder et spændende job i en sund virksomhed med en stærk kultur med plads til både mennesker, forretning og ambitioner. Beierholm er en arbejdsplads, der flere år er kåret som en af Danmarks bedste (Great Place to Work®). Du vil komme med på en udviklings- og forandringsrejse med ambitiøse mål, og vi tilbyder attraktive og konkurrencedygtige betingelser på alle parametre.

Ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker mere information, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringskonsulent, Dahlia Muqbel, på dmu@beierholm.dk.Vi ønsker, at du kan tiltræde stillingen hurtigst muligt og evaluerer derfor ansøgninger løbende. Vent derfor ikke med at sende dit CV og ansøgning. Vi ser frem til at høre fra dig og komme i gang med processen.

Ansøgningsfrist:
Snarest muligt
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Sjælland, Nakskov
Ansættelsesform:
Fastansat

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.900 medarbejdere fordelt på kontorer i over 36 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.