Kundetilfredshed og -loyalitet er grundlaget for god sparring
Meget stærke kunderelationer
De store rådgivnings- og revisionsvirksomheder sættes årligt under lup i Revisionsbarometret, en omfattende kundetilfredshedsanalyse, foretaget af analyseinstituttet Aalund. I årets rapport cementerer Beierholm sin position i toppen af tilfredsbarometret hos virksomheder med 50 eller flere ansatte, hvor vi igen i år har fastholdt vores føring (har ligget på 1. pladsen hvert år siden 2017).
Der eksisterer også stærke kunderelationer hos virksomheder med 10-49 ansatte, hvor Beierholm i år har opnået den næsthøjeste kundetilfredshed.
Beierholm har samtidig de mest loyale kunder i analysen i begge segmenter. Kendetegnet for kundernes oplevelse af samarbejdet er, at de føler sig værdsatte som kunde.
En god og nær samarbejdspartner
Kundernes egne ord i årets resultat blandt de mindre virksomheder er især:
- at Beierholm har indsigt i kundernes virksomhed/branche og
- forstår deres behov.
Desuden forbinder mange kunder Beierholm med:
- et højt serviceniveau,
- tilgængelighed og
- nærhed.
Blandt de større kunders egne ord fremgår det, at de fra Beierholms side også oplever:
- opmærksomhed,
- engagement og
- tilgængelighed ud over det sædvanlige.
Alt i alt underbygger disse tilbagemeldinger, at kunderne oplever os som en god og nær samarbejdspartner, hvilket er det samme budskab, som fremgår af tilfredshedsmålingen.
Stigende behov for rådgivning
I analysen hæfter vi os ved en større stigning i behovet for rådgivning. Vi glæder os over, at vi kan tilbyde flere relevante services, der matcher kundernes stigende behov fra analysen:
- Digitalisering
- Effektivisering
- Kontorrobotter
- Bæredygtighed
- Cyber Sikkerhed
- Forretningsudvikling
- Transaktioner - køb og salg af virksomhed
- Skatterådgivning.
Har du brug for sparring om din virksomhed?
Ønsker du at vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed, er du velkommen til at benytte kontaktformularen her på siden. Vi indleder gerne med en uforpligtende og afklarende snak.
