European Business Awards

Fornem europæisk erhvervspris til Beierholm

Beierholm fik tildelt en Ruban d’Honneur ved den prestigefyldte European Business Awards i kategorien Employer of the Year 2011. Prisen er en i en række af danske og europæiske anerkendelser, som vi har modtaget for vores evne til at skabe balance i samspillet mellem medarbejdere og kunder.

Ved en prisuddeling i Barcelona fik vi tildelt en Ruban d’Honneur i kategorien The Employer of the Year. Ruban d’Honneur-prisen blev tildelt 10 virksomheder fra ni europæiske lande, og med den tyrkiske televirksomhed Global Bigli med 7.500 ansatte som den overordnede vinder af prisen Employer of the Year 2011 i Europa.

Det var med meget stor ydmyghed, at vi deltog i European Business Awards i Barcelona.

Vi er desuden stolte af, at vi flere gange har opnået topplaceringer blandt virksomheder med over 500 medarbejdere i medarbejdertilfredsheds-undersøgelserne foretaget af Great Place to Work Institute®: I 2014 blev Beierholm kåret som vinder og nr. 1 og i 2015 nr. 2 i konkurrencen Danmarks Bedste Arbejdspladser. Beierholm blev i 2015 kåret til Europas 6. bedste arbejdsplads. 

Glade medarbejdere gør en forskel

I en branche, hvor alle har fokus på slutresultatet, er det vigtigt at huske de medarbejdere, som leverer det.

Både ledelse og medarbejdere har stået sammen om at prioritere læring og trivsel højt. At skabe god balance er blevet et mantra for vores virksomhed, og her skal balance forstås på flere måder. Det handler om balance i arbejdslivet, i relationerne til kollegerne, ledelsen og kunderne, men det handler i høj grad også om balance mellem arbejds- og privatliv, og at arbejdspladsen giver den nødvendige plads og frihed, når der igennem livet er behov for det.

Hos Beierholm sætter vi en ære i at skabe et fagligt kompetent og professionelt miljø, hvor medarbejderne kan udvikle sig. Men vi har også fokus på, at medarbejderne trives på det menneskelige plan. Hos Beierholm mener vi, at glade medarbejdere er nøglen til tilfredse kunder. Det er en strategi, der viser sig sort på hvidt. 

Nærhed og forståelse er nøglen til et godt samarbejde

Nærhed kendetegner vores tilgang til revision og forklarer, hvorfor vi altid har haft fokus på at møde vores kunder på deres hjemmebane. Det har gjort, at Beierholms medarbejdere har oparbejdet et indgående kendskab til en lang række brancher. Og det kommer vores kunder til gode – hver dag året rundt. Vores brede branchekendskab betyder, at vi aldrig starter forfra, når vi møder vores kunder. Det gør også, at vi altid kan give vores kunder hurtig og proaktiv sparring i øjenhøjde. Noget, vi vægter højt hos Beierholm. 

Vores kunder gør forskellen

Beierholms kunder spænder fra bl.a. tung industri, fødevarer, sundhed og transport til underholdning, restauration, byggeri og IT. De vælger Beierholm, fordi de kan lide den måde, vi driver virksomhed på: Med fokus på forståelse, individuelle behov samt glade og kompetente medarbejdere. 

Vi er glade for, at de vælger os. Det har nemlig betydet, at vi i løbet af de sidste mange år har kunnet opbygge et bredt branchekendskab og tilføre en lang række specialkompetencer, som vi i dag bruger til at hjælpe vores kunder. Vi kalder det revision og rådgivning i balance.

in
Share
f
Share
Share
vr porn