PA/Koordinator for ledende partnere i Beierholm København
Vi søger en erfaren PA/Koordinator til Beierholm København – et af Danmarks førende revisionshuse – der kan understøtte sektionsledelsen i dagligdagen samt være en central drivkraft i den daglige drift og udvikling af vores kontor.
Selvstændig rolle tæt på sektionsledelsen
Som PA/Koordinator får du en bred og varieret rolle, hvor du både understøtter sektionsledelsen og sikrer, at vores interne processer og aktiviteter forløber gnidningsfrit. Du vil være med til at skabe struktur, fremdrift og trivsel – både i ledelsesarbejdet og i hverdagen på kontoret. Du vil deltage til partnermøder hvor du forventes at skulle koordinere og facilitere alt i den forbindelse.
Du bliver en del af Beierholms kontor i København/Søborg – et hus med lidt over 300 engagerede medarbejdere, der arbejder tæt sammen på tværs af fagområder og afdelinger. Her møder du en kultur præget af høj faglighed, stærkt samarbejde og en uformel omgangstone. Vi har et levende kontormiljø, hvor både sociale aktiviteter og faglig udvikling prioriteres højt, og hvor du som PA/Koordinator får en vigtig rolle i at understøtte netop dette.
Du får ansvar for at:
- Facilitere planlægning og afvikling af møder i ledelsen og partnerkredsen
- Tage referat samt koordinere formidling og eksekvering af beslutninger
- Fungere som PA for sektionsledelsen
- Koordinere sociale aktiviteter i samarbejde med personaleforeningen
- Drive diverse administrative processer
- Facilitere planlægning og eksekvering af tavlemøder og andre salgsaktiviteter
- Assistere med at sikre drift og høj kvalitet i de interne servicefunktioner (vedligehold, teknik, reception, kantine)
- Varetage kontakt til eksterne leverandører i forbindelse med ovenstående
Hvem leder vi efter
Vi leder efter en struktureret og handlingsorienteret person, der trives med at tage ansvar og skabe overblik. Du har en naturlig evne til at få ting til at ske og sætter en ære i at sikre, at både små og store opgaver bliver løst med høj kvalitet og i rette tid. Som person er du energisk og har et stort drive, der gør, at du kan håndtere at arbejde i en ujævn rytme. Du er i stand til at prioritere egen tid og arbejde selvstændigt og struktureret.
Erfaring og kompetencer
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring fra en lignende rolle, fx som PA, koordinator, Office manager, salgskoordinator eller lign.
- Er praktisk, løsningsorienteret og har en hands-on tilgang
- Er handlingsorienteret og eksekverende
- Har stærke samarbejdsevner og trives i en rolle med mange kontaktflader
- Er god til at skabe struktur og holde overblik – også når der er mange bolde i luften
Om Beierholm:
Beierholm er en af Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder for små og mellemstore virksomheder. Med over 2.000 medarbejdere og en klar ambition om vækst har vi et stærkt fundament – både fagligt og kulturelt. Vi har 11 år i træk været blandt Danmarks bedste arbejdspladser ifølge Great Place to Work. Som en del af vores spændende udviklingsrejse bliver du en nøgleperson i vores stræben efter ambitiøse mål. Vi tilbyder samtidig attraktive og konkurrencedygtige vilkår på alle områder. Skal du med?
Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen eller ønsker du mere information, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Dahlia Muqbel på dmu@beierholm.dk. Vi ønsker, at du kan tiltræde hurtigst muligt, og vi evaluerer ansøgninger løbende - så vent ikke med at sende dit CV og din ansøgning.
Vi ser frem til at høre fra dig!