CSR i Beierholm

Beierholms CSR-aktiviteter primært forankret lokalt, hvor sektionerne engagerer sig i sponsorering af foreningsliv, kulturaktiviteter, pro bono-arbejde mm. Herudover støtter vi nationalt nogle af de mest anerkendte velgørenhedsorganisationer og forsøger gennem mål og politikker at agere så ansvarligt som muligt i forhold til samfundet.

Beierholms CSR-politik

Beierholm er en dansk revisions- og rådgivningsvirksomhed, der servicerer mindre og mellemstore virksomheder fra kontorer i hele landet. Hos Beierholm er vi bevidste om, at vores virksomhed har indflydelse på omverdenen. Vi har en konstruktiv tilgang til arbejdet med CSR og tager udgangspunkt i de centrale aktører i vores forretning - medarbejderne, virksomheden og kunderne.

Medarbejderne

Vi vil gøre en indsats for at påvirke medarbejdernes adfærd i retning af øget bæredygtighed.

Virksomheden

Vi vil arbejde på at styrke bæredygtigheden og reducere klimaaftrykket på alle vores kontorer.

Kunderne

Vi vil gennem egne ydelser eller via eksterne samarbejdspartnere understøtte vores kunders indsatser inden for klima og bæredygtighed.

Vores virksomhed

Vi har sat en fælles målsætning om at nedbringe Beierholms klimaaftryk fra vores 32 kontorer. På baggrund af en screening af kontorerne gennemføres forbedringerne lokalt.

Medarbejderne

Gennem interne kampagneaktiviteter skaber vi synlighed og bevidsthed om, hvad man som medarbejder kan gøre for at agere mere bæredygtigt. Vi formulerer en række konkrete råd og anbefalinger og hjælper hinanden med at komme i mål.

Kunderne

Vi styrker fokus på klima og bæredygtighed i forhold til kunderne. Det sker gennem inddragelse af klima og bæredygtighed ved afholdelse af faglige arrangementer eller ved at tilbyde ydelser, som understøtter kundernes CSR-initiativer.
 

FN’s 17 verdensmål i et SMV-perspektiv

Vi vil vise vores kunder det potentiale, der ligger i at omfavne udvalgte af FN’s 17 verdensmål og sætte denne komplekse dagsorden i et SMV-perspektiv. Vi skal inspirere til, hvordan kunderne imødegår krav fra forbrugere, leverandører og offentlige myndigheder på dette område.

 

Anerkendelser

Nogle af de bedste rammer i Danmark og Europa

Hos Beierholm sætter vi en ære i at skabe et fagligt kompetent og professionelt miljø, hvor medarbejderne kan udvikle sig. Men vi har også fokus på, at medarbejderne trives på det menneskelige plan. Derfor er vi stolte af, at vi flere gange har opnået topplaceringer i undersøgelser af medarbejdertilfredshed foretaget af Great Place to Work Institute® for virksomheder over 500 medarbejdere.

Vi mener, at glade medarbejdere er nøglen til tilfredse kunder. Det er en strategi, der viser sig sort på hvidt. Her ser du nogle af de seneste anerkendelser.

2021

Danmarks Bedste Arbejdspladser - Great Place to Work®. Kåret som nr. 4 i kategorien store virksomheder (>500 ansatte). 

For andet år i træk vinder af specialpris - Great Place to Work®: Danmarks Bedste Arbejdsplads for unge under 25.

GPTW Danmarks Bedste Arbejdspladser 2021 to priser 951 x 535.png

2019

Danmarks Bedste Arbejdspladser - Great Place to Work®. Kåret som nr. 4 i kategorien store virksomheder (>500 ansatte). 

GPTW Danmarks Bedste Arbejdspladser 2019 951 x 535

2018

Danmarks Bedste Arbejdspladser - Great Place to Work®. Kåret som nr. 3 i kategorien store virksomheder (>500 ansatte).

GPTW Danmarks Bedste Arbejdspladser 2018 951 x 535.png

2019

Vinder af specialpris - Great Place to Work®: Danmarks Bedste Arbejdsplads for unge under 25.

GPTW Danmarks Bedste Arbejdsplads for unge 2019 951 x 535.png

2019

Af Great Place to Work Institute® kåret som Europas 3. bedste arbejdsplads i kategorien store virksomheder (>500 ansatte).

GPTW Europas Bedste Arbejdspladser 2018 951 x 535.png
 

Beierholms kunder udtrykker stor tilfredshed

I en brancheanalyse fra det anerkendte Aalund Business Research viser “Revisionsbarometret 2020” stor tilfredshed fra kundernes side med Beierholms ydelser og kompetencer. Både når det gælder samlet tilfredshed og samlet imageopfattelse bedømmes vi af vores kunder meget højt. Det styrker vores forventninger til fremtiden og giver os samtidig rygstødet til yderligere kundefokus og kompetenceudvikling. 

Centralt i Beierholms fokus på at skabe balance står fortsat kompetenceudvikling og god kundebetjening sammen med et skarpt fokus på hjælp til vækstvirksomheder.

Læs mere
Beierholm rådgivning og revision 20