Den digitale håndværker

En håndværkerløsning, der forenkler hverdagen i din virksomhed

Hos Beierholm letter vi den økonomiske administration for håndværkere i hele landet med en ny løsning, der samler og forenkler hele din virksomheds økonomi. Vi har indsigt i dagligdagen hos danske håndværksmestre og ved, at jo flere projekter og medarbejdere du får, jo større overblik kræves der.

Håndværkerløsningen

Med vores Håndværkerløsning tager vi os af dit bogholderi og hjælper dig med at holde styr på registrering af timer og materialer gennem løsningens integration til Minuba. Fakturering sker til tiden med vished om, at du altid bliver betalt korrekt for de opgaver, du klarer. Igennem økonomisystemet i BeJour, der findes både som desktop og app, har vi gjort det enkelt at håndtere de mange tidskrævende opgaver i den økonomiske administration.

En fast sparringspartner

Vi ved, at alle virksomheder er forskellige, og derfor har du hos os altid en fast sparringspartner, som kender dig og din forretning og kan hjælpe med at finde ud af hvilke løsninger, der giver dig de bedste fordele.

Selvstændig
Mester

Vidste du at...

30%

af branchen stadigvæk
registrerer timer på papir?

35%

planlægger medarbejdernes tid mundtligt?

25%

registrerer deres
materialeforbrug på papir?

Kilde: Dansk Byggeri

__________________________

Og vidste du, at…

Ved at benytte vores løsning kan du frigive tid til din faglighed, dine medarbejdere eller til livet uden for arbejdspladsen.

Byggeleder
Mester
 

En håndværkerløsning, der forenkler hverdagen i din virksomhed

Uanset om du lige er sprunget ud i livet som selvstændig eller skal til at udvide virksomheden med flere ansatte, er Beierholm med dig hele vejen gennem din virksomheds livscyklus.

Hos os får du en fast sparringspartner, der kender dig og din virksomhed og hvilke behov, der ligger forude. En, der ved, at de udfordringer, du møder i dag – med de rigtige løsninger – kan skabe nye muligheder i morgen. Du er med andre ord altid på forkant med den økonomiske administration.

Tegnebræt 1

Håndværkerløsningen

En håndværkerløsning, der forenkler hverdagen i din virksomhed

SELVSTÆNDIG

0 ansatte

GODT FRA START

Begyndelsen på livet som selvstændig er ofte forbundet med nye, svære opgaver og usikre valg. Med Håndværkerløsningen får du styr på blandt andet tidsregistrering, fakturering, materialeforbrug, selvangivelse eller lignende, og sikrer, at du kommer godt i gang med livet i egen virksomhed.

MESTER

1-4 ansatte

BASIS

Overgangen fra at være ene mand i virksomheden til at være mester med et par ansatte, kan være en stor mundfuld. Hos Beierholm hjælper vi dig som mester med at holde styr på både bilag og faktureringer samt med at bevare overblikket over løn, pension og feriepenge til din medarbejdere.

BYGGELEDER

5-10 ansatte

PLUS

Som byggeleder vil du opleve, at omsætningen stiger i takt med, at projekterne vokser og koordinering af
medarbejderne og generel administration fylder mere. Hos Beierholm hjælper vi dig med at bevare overblikket over nøgletal og sikrer, at din indtjening følges i takt med de opgaver, du løser for dine kunder.

ENTREPRENØR

< 10 ansatte

PREMIUM

Med Håndværkerløsningen får du sparring omkring udvikling af din virksomhed. Det betyder løbende hjælp til forretningsudvikling og bedre overblik, blandt andet fordi vi holder styr på likviditeten i forbindelse med større byggeprojekter. Så kan du altid følge med, når din virksomhed vokser.

Sådan fungerer håndværkerløsningen

  • Hele din virksomheds økonomistyring lægges over i Beierholm BeJour
  • Vi tager os af dit bogholderi
  • Dine indkøb, tidsregistreringer og faktureringer varetages digitalt gennem løsningens integration til Minuba
  • Du kan få adgang til løbende overblik over din virksomheds hovedtal og får tilknyttet en fast sparringspartner
  • Beierholm sørger for moms, årsregnskab og indberetning.
Beierholm aftalen er i hus.jpg

Det ville uden tvivl gøre det
nemmere og mere overskueligt at
være håndværker med Beierholms
løsning i værktøjskassen. Det ville
gøre, at jeg aldrig skulle være
bekymret for mit momsregnskab,
misse en faktura, eller noget helt
tredje. De har virkelig deres hænder
godt skruet på, når det kommer
til at frigøre andres tid

Beierholm - håndværkerbranchen.jpg

4 pakker, der rummer alt det, du ikke skal bekymre dig om

Med Beierholm Håndværkerløsning har vi gjort det så nemt som muligt at komme i gang med at høste digitale fordele. Derfor skal du heller ikke bekymre dig om valg af teknologi – den del tager vi os af. Herunder kan du læse mere om hvilken pakke, der passer bedst til dig og din virksomhed samt hvilke bekymringer, den hjælper med at slippe.

Kom rigtigt i gang

  • 500 bilag
  • Digitalt økonomi-, løn-, timesag-, og materialestyringssystem
  • Selvangivelse og indberetning
  • Årsregnskab og indberetning
  • 1 årligt rådgivningsmøde
  • Halvårlig rapportering, afstemning af bank og likvider
  • Momsregnskab og indberetning.

fra 1.898 kr./md.*

Engangsomkostninger: 7.650 kr.*

*Alle priser er ekskl. moms.

Mere tid til drift

  • 1.200 bilag
  • Digitalt økonomi-, løn-, timesag-, og materialestyringssystem
  • Selvangivelse og indberetning
  • Årsregnskab og indberetning
  • Overblik over nøgletal
  • 2 årlige rådgivningsmøder
  • Lønadministration op til 3 ansatte
  • Kvartalsvis rapportering, afstemning af bank og likvider
  • Momsregnskab og indberetning.

fra 4.298 kr./md.*

Engangsomkostninger: 9.690 kr.*

*Alle priser er ekskl. moms.

Nemt som arbejdsgiver

  • 2.500 bilag
  • Digitalt økonomi-, løn-, timesag-, og materialestyringssystem
  • Selvangivelse og indberetning
  • Årsregnskab og indberetning
  • Overblik over nøgletal
  • 4 årlige rådgivningsmøder
  • Lønadministration op til 8 ansatte
  • Månedlig rapportering, afstemning af bank og likvider
  • Momsregnskab og indberetning
  • Betalinger.

fra 8.498 kr./md.*

Engangsomkostninger: 9.690 kr.*

*Alle priser er ekskl. moms.

Den store forretning

  • 5.000 bilag
  • Digitalt økonomi-, løn-, timesag-, og materialestyringssystem
  • Selvangivelse og indberetning
  • Årsregnskab og indberetning
  • Overblik over nøgletal
  • Revision
  • Rådgivningsmøder efter aftale
  • Lønadministration, ubegrænset ift. antal ansatte
  • Månedlig rapportering, afstemning af bank og likvider
  • Momsregnskab og indberetning
  • Betalinger
  • Likviditetsstyring
  • Rykkerservice og incasso.

pris efter aftale*.

Engangsomkostninger: Efter aftale*.

Alle priser er ekskl. moms.

Med Beierholm er god rådgivning godt givet ud

Er du allerede kunde hos Beierholm, så tag fat i din personlige revisor.

Ring på telefon: 98 18 72 00 og hør mere. Få et gratis og uforpligtende opstartsmøde allerede i dag. 

Book et uforpligtende møde
Beierholm - kontakt os allerede i dag.jpg