Tax Director - Selskabsskat

Beierholm København

Ambitiøs og fagligt stærk leder med partnerpotentiale

Selskabsskatteafdelingen er en del af en større skatteafdeling i Beierholm med i alt ca. 50 medarbejdere. Skatteafdelingen tilbyder løsningsorienteret skatte- og afgiftsrådgivning, der understøtter virksomheder til at foretage de rigtige valg og navigere i disse områder.

Selskabsskatteafdelingen er i vækst, og vi søger derfor en leder der vil tage del i ansvaret for afdelingens videre udvikling. Der er tale om en karrierestilling med spændende udviklingsmuligheder også på den kortere bane.  Afdelingen består i dag af ca. 20 medarbejdere placeret på tværs af landet. Rollen er placeret i København men vi er åbne for andre muligheder.

Dine primære opgaver vil være:

Faglig ledelse og udvikling af afdelingen
Personaleledelse på tværs af geografien
Planlægning og koordinering af opgaver
Vedligeholde og udvikle eksisterende kundeportefølje
For at få succes i funktionen er det vigtigt, at du går forrest som det gode eksempel, viser vejen for dine dygtige kolleger og samtidigt formår at favne kunderne på en måde, der fastholder vores position som værdiskabende og betroet rådgiver for vores kunder.

Hvad kommer du med?

Du er i dag en ambitiøs og fagligt stærk leder, der:

Har min. 8 års erfaring fra en lignende stilling gerne på Director eller Partner niveau.
Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund
Fagligt stærk på skat, især selskabsskat
Har erfaring med SMV kundesegmentet
Har erfaring med og motiveres af ledelse
Som person er du kendt for dit stærke faglige niveau, dit drive, din stærke ansvarstagen samt dine leder- og samarbejdsevner. Du får tingene til at lykkes via dit gode overblik, din involvering af andre samt ikke mindst din proaktive tilgang til opgave- og problemløsningen. Desuden er du analytisk og struktureret i din tilgang, samtidig med at du tager ejerskab for såvel faglighed, akkuratesse og den gode medarbejder- og kundeoplevelse.

Vi tilbyder dig

Et spændende job i en sund virksomhed med en stærk kultur med plads til både mennesker, forretning og ambitioner. Beierholm er en arbejdsplads, der igen i år er kåret som en af Danmarks bedste (Great Place to Work®). Du vil komme med på en udviklings- og forandringsrejse, med ambitiøse mål og vi tilbyder attraktive og konkurrencedygtige betingelser på alle parametre.

Hvordan ser din ansøgning ud?

Fortæl kort og godt om dig selv og din motivation for at ansøge og vedhæft CV og andre relevante papirer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Rekrutteringskonsulent Peter Juul på mobil 40 31 99 29.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist:
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Hovedstaden, København
Ansættelsesform:
Fastansat

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.600 medarbejdere fordelt på kontorer i over 36 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.