Søborg – Assisterende rådgiver til Finansiel rådgivning

Beierholm København

Til at styrke afdelingen Finansiel rådgivning på Sjælland med base i Søborg, søger vi en struktureret assisterende rådgiver der er god til mennesker. Du skal, gennem en høj grad af service og proaktivitet, sikre gennemførelse administrative opgaver for afdelingens leder og medarbejdere. Vi lægger vægt på, at du er god til mennesker – og at du er en god koordinator, arbejder struktureret og med høj kvalitet.

 

Hjælp vores afdeling i Søborg med alt det praktiske

Afdelingens primære ydelser er inden for finansiel rådgivning og forvaltning af vores kunders formuer. Det betyder, at afdelingens fem rådgivere meget af tiden er ude til rådgivningsmøder og har brug for hjælp til ”at få det praktiske til at gå op”. Vores fokus er altid på at skabe mest mulig værdi for vores kunder – og for at lykkes med alt det praktiske, skal vi bruge dig!

  

Frihed under ansvar

Som assisterende rådgiver for Finansiel rådgivning i Region Øst træder du ind i nogle frie og åbne rammer, hvor din positive tilgang til hverdagen samt din selvstændighed og handlekraft skal sikre, at du når i mål med dine daglige opgaver.

Til dagligt vil du assistere regionschefen, som du også refererer til. Herudover vil du også løse opgaver for afdelingens investeringsrådgivere og generelt hjælpe med at sikre den daglige, administrative drift i afdelingen. Der vil være en del selvstændighed i rollen, og på grund af rollens alsidige opgaver, vil du hurtigt få en bred kontaktflade til mange kolleger med vidt forskellige fagprofiler i hele Beierholm.

Stillingen fastsættes i rekrutteringsprocessen til 30 – 37 timer ugentligt i dialog med dig. Har du derfor den rette profil og ønsker deltid, så opfordrer vi dig også til at søge stillingen.

 

Hvilke opgaver skal du løse?

  • Administrative opgaver for regionschefen og afdelingens rådgivere
  • Møde-koordinering, referatskrivning og indtastning i vores formueportal
  • Udarbejdelse af kundeoplæg
  • Koordinering af og eventuel deltagelse på kundemøder
  • Deltage på diverse udviklingsprojekter
  • Procesoptimere, der hvor du ser potentiale til det
  • Ad hoc-opgaver

 

Hvad får du som assisterende rådgiver i Finansiel rådgivning?

  • 5 professionelle og passionerede kolleger
  • Et højt fagligt miljø, som er med til at udvikle dig yderligere
  • En spændende, selvstændig og udfordrende stilling i en afdeling, der vil fremad
  • Mulighed for at sætte dit eget præg på stillingen

 

Hvad kommer du med?

  • Du har erfaring med lignende opgaver, hvor struktur, koordinering, kundeservice og overblik er vigtige nøgleord
  • Du er dygtig til at etablere positive relationer og er generelt positiv af natur
  • Du er selvmotiverende, proaktiv, en teamplayer, imødekommende og loyal
  • Du er en dygtig kommunikator
  • Du er troværdig, herunder evner at håndtere fortrolighed
  • Du har solid erfaring med hele Office-pakken og generelt flair for IT

 

 

Hvordan ser din ansøgning ud?

Fortæl, hvorfor du er den rette til at blive en del af holdet i Søborg.

Send også CV og andre relevante papirer. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte regionschef, Brian Rasmussen på tlf. 30153548.

Vi gør opmærksom på, at ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist:
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Hovedstaden, København
Ansættelsesform:
Fastansat, Fuldtid

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.300 medarbejdere fordelt på kontorer i over 30 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.