Sektionschef, Slagelse
Vi tilbyder i en nyoprettet stilling muligheden for at sætte rammen for dette spændende job, hvor du skal være med til at supportere en samlet ledergruppe på 10 personer i en afdeling med 65 medarbejdere. Vil du stå for styringen af og opfølgningen på strategiske initiativer og afdelingsspecifikke projekter, så lad os høre fra dig!
Projektstyring og support til ledergruppen
Da vores afdeling med kontorer i Slagelse og Kalundborg vokser og er under fortsat udvikling, har vi oprettet denne nye stilling. Følgende opgaver må forventes i stillingen, men der kan komme yderligere til undervejs.
- Ansvarlig for forberedelse af og opfølgning på ledermøder
- Sikring af overblik på, styring af samt opfølgning på igangværende projekter og aftaler i ledergruppen
- Sparring omkring strategiarbejde og forretningsudvikling samt kommunikationen hérpå
- Ansvarlig for afdelingens årshjul i samarbejde med ledergruppen
- Diverse faste samt ad hoc-opgaver såsom: Databehandling, analyser, rapportering m.v.
- Understøtte ledergruppen ift. facility management
Stillingen er fuldtids og tager udgangspunkt fra kontoret i Slagelse. Dog kræver stillingen ligeledes synlighed i Kalundborg.
Erfaren sektionschef
Du har erfaring fra en lignende stilling og optimalt i en virksomhed af ca. samme størrelse. Du er vant til at styre projekter via løbende opfølgninger og er god til at holde din ledergruppe op på deadlines. Et grundlæggende kendskab til regnskab og økonomirapportering samt erfaring med både PowerPoint og Excel er nødvendigt i stillingen.
Som person er du struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne. Du er dygtig til såvel skriftlig som mundtlig kommunikation og er god til at få budskaber til at stå skarpt. Vi forventer, at du er god til at holde fokus på bolden, ligesom du formår at balancere opgaverne og indsigterne i en betroet stilling på en måde, hvor du samtidig er imødekommende og serviceminded overfor dine øvrige kolleger.
Vi tilbyder dig
Et spændende job i en sund virksomhed med en stærk kultur med plads til både mennesker, forretning og ambitioner. Beierholm er en arbejdsplads, der igen i år er kåret som en af Danmarks bedste (Great Place to Work®). Du vil komme med på en udviklings- og forandringsrejse, med ambitiøse mål og vi tilbyder attraktive og konkurrencedygtige betingelser på alle parametre.
Vores kontor er beliggende i moderne kontorfaciliteter og ligger nemt tilgængeligt i Slagelse. På kontoret har vi udover revisionsafdelingen, ligeledes en outsourcingafdeling, der beskæftiger sig med bogholderi, løn og controlling for kunder. Endelig har vi to teams, der arbejder med hhv. CFO-services og ejendomsadministration.
Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Manager Frederik Søndergaard Kjelkvist på 58 55 48 14 eller Rekrutteringschef Søren Krogstrup på 87 32 59 36. Vi ønsker, at du kan tiltræde stillingen hurtigst muligt. Derfor vurderer og indkalder løbende ansøgere til samtale, så vent ikke med at sende dit CV og en ansøgning.