Outsourcingchef til Hillerød

Beierholm Hillerød

Har du lyst til at være en del af Danmarks bedste arbejdsplads? Her får du en enestående mulighed for at opnå dine ambitioner, uanset hvor du er i livet. Du træder ind i nogle fagligt stærke og balancerede rammer med en uformel og åben kultur, hvor der er højt til loftet, og hvor vejen fra beslutning til handling er kort. Du kan glæde dig over en høj grad af frihed, og at vi værdsætter, at du tager ansvar. 

I dag er økonomifunktionen i forandring pga. nye digitale løsninger og integrerede systemer. Det kræver tid, ressourcer og kompetencer at sætte sig ind i de nye muligheder, og derfor vælger mange af Beierholms kunder hel eller delvis outsourcing af deres økonomifunktion.
Til vores nye afdeling i Hillerød søger vi en praktisk-orienteret Outsourcingchef, der ud over at  varetage ansvaret for drift, effektivisering og optimering af kundernes økonomifunktion, også kan indgå som ressource i teamets produktion.

 

Effektivisering og digitalisering af processer

Som Outsourcingchef bliver du leder for teamet, der varetager bogholderi, lønadministration, rapportering og økonomisk sparring for afdelingens kunder. Vi leder efter en Outsourcingchef, der både kan og vil drifte egne opgaver og lede teamet bestående af 8 dygtige medarbejdere.

Dine opgaver indbefatter både indkøring af nye kunder, rådgivning og drift. I rollen som Outsourcingchef vil du blandt andet få ansvar for at drifte f.eks. bogholderi og afstemning, lønadministration og procesoptimering for kunder. En stor del af opgaven ligger desuden i at digitalisere kundernes processer, da det er hér, at den store effektiviseringsgevinst ligger.

Derudover vil en del af rollen bestå af personaleledelse og det forventes, at du varetager ressourcestyring, og med kommercielt sigte, formår at koble medarbejdere, kompetencer, processer og tekniske løsninger med det formål at etablere og drifte gode outsourcing løsninger for Beierholms kunder.

Til støtte og sparring omkring opgaverne vil du komme ind i et stærkt fagligt netværk, med et højt niveau inden for revision, regnskab, skat, digitalisering m.v. I stillingen refererer du til den ledende partner for afdelingen i Hillerød, Anders Nyberg.

 

Bred økonomiforståelse og stærk personaleledelse

Du har erfaring med bogholderi og kommer med en grundlæggende god økonomisk forståelse. Dine kompetencer indenfor regnskabsområdet er på et niveau, hvor du er i stand til hurtigt at sætte dig ind i de økonomiske processer og arbejdsgange hos vores kunder. Derudover er det attraktivt, at du har flair for IT – herunder gerne kendskab og erfaring med Business Central, E-conomic eller Ofinda – det er dog ikke et krav.

Det vil være en fordel, hvis du i større eller mindre grad har erfaring med personaleledelse, men det vigtigste er, at du har lysten og modet til at lede, udvikle og styrke kollegaerne både personligt og fagligt.


Som person er du imødekommende og dygtig til at håndtere kunder og medarbejdere. Du er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne og formår at se muligheder. Det er betydningsfuldt, at du er opsøgende i din kommunikation og har lysten til at have en bred kontaktflade. Erfaring med den kundevendte opgave kan du eventuelt have opnået via stillinger i konsulent- eller rådgivningsbranchen.  

 

Vi tilbyder dig

Et spændende job i en sund virksomhed med en stærk kultur med plads til både mennesker, forretning og ambitioner. Beierholm er en arbejdsplads, der år efter år er kåret som en af Danmarks bedste (Great Place to Work®). Du vil komme med på en udviklings- og forandringsrejse, med ambitiøse mål og vi tilbyder attraktive og konkurrencedygtige betingelser på alle parametre.

Vores kontor i Hillerød er beliggende i gode kontorfaciliteter. Der er kantineordning og mange forskellige sociale arrangementer for kontorets ansatte, heriblandt individuelle team dage, sommerfest, julefrokost og en årlig skovtur, ligesom der hver fredag spises fælles morgenmad på kontoret. Der lægges vægt på et godt arbejdsfællesskab, hvor der skabes rum til balance mellem arbejdsliv og privatliv.

 

Ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef, Christina Nyander Ottesen på 48 22 75 29 eller Rekrutteringskonsulent Amalie Ravnløkke på 33 18 13 87. Vi ønsker, at du kan tiltræde stillingen hurtigst muligt. Derfor vurderer og indkalder vi løbende ansøgere til samtale, så vent ikke med at sende dit CV og en ansøgning. Går du videre i processen, kan du forvente at skulle igennem flere steps, herunder en kortere indledende snak over Teams samt to samtaler med ansættende leder. Som del af processen bruger vi personprofiler og problemløsningstest, alt sammen for at sikre det optimale match for begge parter.

Vi ser frem til i sidste ende at byde den rette kandidat velkommen i Beierholm.

Ansøgningsfrist:
Snarest muligt
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Sjælland, Hillerød
Ansættelsesform:
Fastansat

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.900 medarbejdere fordelt på kontorer i over 36 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.