Odense - økonomimedarbejder med flair for digitalisering, der kan hjælpe vores kunder ind i fremtiden

Beierholm Odense

Er du fremtidens økonomimedarbejder med øje for det digitale, så få mest muligt ud af dine evner og værdifulde erfaringer på en arbejdsplads, der er kåret som en af Danmarks bedste. Her træder du ind i nogle frie og trygge rammer, hvor du kan udfolde og styrke dine evner med støtte fra gode og kompetente kolleger. Som økonomimedarbejder i Beierholms outsourcing team får du en alsidig hverdag og kommer til at løse et bredt spekter af opgaver her på kontoret og ude hos vores kunder.  

 

Alsidig hverdag med digitalt fokus

Som kompetent økonomimedarbejder bliver du både værdsat her på kontoret og ude hos vores kunder, fordi du gør livet lettere for alle. Kundernes forretning har gavn af dig, og vi får gavn af hinanden som kolleger, når vi skal rådgive og servicere vores kunder. Som noget helt særligt skal du hjælpe os med at implementere vores unikke værktøj, der løfter kundernes administration ind i fremtiden og gør rutinerne enklere.   

 

Et godt bagland gør dig bedre

Som økonomimedarbejder hos Beierholm rummer de udviklende rammer alle muligheder for at blive endnu bedre til dit fag og være endnu mere for dine kunder. Rammerne omfatter nogle af landets bedste revisorer og andre kompetente kolleger, som altid er klar til at støtte op og sparre med dig. Med den tryghed i ryggen kan du se frem til et balanceret arbejdsliv, der udvikler og ruster dig til morgendagens udfordringer med en mere digital bogholderifunktion.

 

Hvad får du som økonomimedarbejder i Beierholm?

·       Mere end 40 dygtige og hjælpsomme kolleger i Odense

·       Værdifuld udviklende og faglig sparring

·       Intern undervisning

·       Et dedikeret team af dygtige og omsorgsfulde kolleger 

·       De bedste rammer for dine ambitioner

 

Dit arbejdssted vil veksle mellem Beierholms kontor og vores kunder, som alle er mindre og mellemstore virksomheder.

 

Hvilke opgaver skal du løse?

·       Bogholderi og rapportering

·       Lønadministration

·       Indberetning af moms og afgifter

·       Optimering af processer og forretningsgange

·       Videndeling og opbygning af netværk

 

Hvad kommer du med?

·       Flere års praktisk erfaring med bogføring og løn

·       Gerne erfaring med Business Central, NAV, e-conomic og andre systemer

·       Næse for fornyelse og effektivisering

·       Evne til at sætte dig ind i nye systemer og processer

·       Naturlig lyst til at tage ansvar 

 

Hvordan ser din ansøgning ud?

Fortæl os, hvorfor du skal være en del af vores hold. Vedlæg CV, eksamensbeviser og andre relevante papirer. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte statsautoriseret revisor Johnny Bækholm på telefonnummer 27 77 72 72 og leder erhvervsservice Pia Hansen på telefonnummer 22 76 18 06. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Ansøgningsfrist:
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Syddanmark, Odense
Ansættelsesform:
Fastansat, Fuldtid