Mariagerfjord - Manager

Beierholm Hobro

Stor grad af fleksibilitet, attraktive udviklingsmuligheder & egne kunder
Beierholm Mariagerfjord er med sine ca. 100 medarbejdere en større, ambitiøs og anderledes tænkende revisions- og rådgivningsforretning, der vil noget helt særligt for sine kunder og sine medarbejdere. Ud over revision, regnskab og rådgivning er sektionen specialiseret i en række nicher, som ikke findes andre steder i branchen! Derfor søges nu udviklingsparate og teammotiverede revisorer, der vil være del af fremtidens vinderhold i Beierholm Mariagerfjord – i tæt samspil med spændende kunder, dygtige og sociale kolleger samt en hverdag, som hænger sammen for dig!

Meget fleksible vilkår, attraktive udviklingsmuligheder og del af en af ”Danmarks Bedste Arbejdspladser”
I rollen som Manager bliver du del af en passioneret og vækstmotiveret sektion, der vil noget helt specielt. Det er en arbejdsplads, der omsætter ord til handling, og som tager din personlige og faglige udvikling samt ikke mindst din ”life balance” seriøst. Dvs. du har mulighed for en revisorkarriere på det antal timer der passer dig, hjemmearbejdsplads, reelle muligheder for at læse videre til cand.merc.aud. m.v. samt spændende karriereveje som teamleder, eftertragtet specialist eller noget helt tredje. Mulighederne er mange!

Der kan aftales arbejdssted både på kontoret i Hobro eller i Hadsund alt efter, hvad der passer dig bedst.

Skab din egen platform for din videre karriere
Som Manager hos en af ”Danmarks Bedste Arbejdspladser” kommer du til at indgå i et dedikeret team, hvor alle brænder for at være bedst til små og mellemstore virksomheder – og samtidig være bedst til mennesker og hinanden. Det betyder, at du får en unik mulighed for at få et attraktivt ansvar, en anderledes og spændende kundeportefølje, samtidig med at du kan dygtiggøre dig og skabe en stærk platform for din videre karriere – hvad end dette måtte blive.

Dine primære opgaver vil umiddelbart være:

  • Etablere, vedligeholde og udvikle eksisterende kundeportefølje
  • Kvalificere regnskaber
  • Hjælpe med bogholderi – styring og guidance
  • Afholde diverse kundemøder, hvor du driver alt fra gennemgang af regnskab til rådgivning om investering i ejendom, budget mv.

For at få succes i funktionen er det vigtigt, at du formår at blive godt integreret som en del af organisationen og ikke mindst kulturen – både internt i Beierholm Mariagerfjord som hos dine kunder. Samtidig er det afgørende, at du nyder ansvaret, som du får og tager, det tætte og nære samarbejde med dine kompetente kolleger og ikke mindst den forskel, som du gør sammen med dine kunder.

HD(R) kombineret med passion, potentiale og personlighed
Vi forestiller os, at du har en uddannelse som HD(R) – enten i gang med 2. del eller færdig, samt 5-8 års erfaring fra en revisionsvirksomhed.
Som person er du kendt for dit skarpe kundefokus, din mestring af tal og sammenhænge samt rollen som holdspiller med mod på mere. Du nyder at tage ansvar og løse en lang række forskellige opgaver – flere af dem på samme tid. Du er kendetegnet ved at være udadvendt, en god relationsbygger og ikke mindst et godt forbillede for dine yngre kolleger. Desuden er du analytisk og struktureret i din tilgang, samtidig med at du tager ejerskab for at følge alle opgaver til dørs med god anerkendelse og respekt til følge – uanset hvem man spørger.

Hvordan ser din ansøgning ud?
Fortæl kort og godt om dig selv og din motivation for at ansøge og vedhæft CV og andre relevante papirer.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte statsaut. revisor Pia Axelsen på tlf. 98 52 09 99.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist:
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Nordjylland, Hobro
Ansættelsesform:
Fastansat, Fuldtid

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.400 medarbejdere fordelt på kontorer i over 30 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.