Manager til Beierholm Forretningsudvikling
Beierholm Forretningsudvikling leverer en række specialiserede rådgivningsydelser til vores kunder. Vi ønsker nu at styrke vores økonomistyringsgruppe med en manager, der både kan være med til at udvikle området, og som har lyst til at rådgive vores kunder inden for drift og udvikling af deres økonomifunktioner. Er du en dygtig og ambitiøs økonomiprofil, der ønsker en udfordrende og afvekslende dagligdag? Trives du bedst, når alle dine personlige og faglige kompetencer sættes i spil på samme tid for at opnå de bedste resultater for vores kunder? Så er dette en optimal stilling for dig.
Rådgivning og interim støtte til SMV-virksomheder
Bliv en central del af Beierholm Forretningsudvikling, hvor du vil komme til at assistere vores kunder med økonomistyringsydelser i alt fra drift til udvikling. I den ene del af din rolle rådgiver du vores SMV-kunder ved at analysere deres processer, identificere udfordringer og muligheder, udarbejde løsningsforslag og støtte i implementeringen af disse. I den anden og mere primære del af din rolle er du fokuseret på drift. Dette betyder, at når en virksomhed med kort varsel mangler en nøgleperson i deres økonomiafdeling, vil du for en periode træde til som en fleksibel og kompetent erstatning.
Fleksibel og rådgivende profil
Beierholm Forretningsudvikling søger en kollega, der ser sig selv i en drifts- og rådgivningsrolle. Hvis du har tidligere rådgiver- eller konsulent-erfaring, er det en fordel, og det er vigtigt, du ser dig selv i en agil og fleksibel rolle. Du har erfaring fra en økonomifunktion, hvor du har siddet som enten controller eller regnskabschef med ansvar for brede økonomiopgaver, herunder månedsregnskaber. Du er derfor tryg ved at tage det fulde ansvar for virksomhedens måneds- og kvartalsrapportering, og du er lige så komfortabel med at drøfte potentielle optimeringsområder ude hos kunderne. Uddannelsesmæssigt har du en relevant teoretisk uddannelse på minimum et mellemlangt niveau.
Som person brænder du for data og procesoptimering, og du trives med at levere rådgivning, der optimerer dine kunders økonomifunktioner. Din tilgang er desuden kendetegnet ved agilitet og fleksibilitet, og du ser det som en vigtig opgave at skabe merværdi ved at støtte virksomheders økonomifunktioner i perioder med øget behov og udfordringer. Din evne til at tilpasse dig skiftende forhold og din vilje til at optimere økonomiske processer er afgørende for succes i din rolle.
Vi tilbyder dig
Du tilbydes en central rolle i et velfungerende team med fokus på økonomistyring. Du bliver en integreret del af en virksomhed med fagligt kompetente og engagerede kolleger. Vores arbejdsmiljø er præget af en uformel tone, hvor hovedfokus er at finde de mest hensigtsmæssige løsninger. Vores kollegaer og samarbejdspartnere er spredt over hele landet, og vi ser gerne, at du er bosat på Sjælland.
I Beierholm Forretningsudvikling kan du sikre dig et spændende job i en sund virksomhed med en stærk kultur, der vægter både mennesker, forretning og ambitioner højt. Hos Beierholm er vi stolte af at blive kåret som en af Danmarks bedste arbejdspladser år efter år (Great Place to Work®), hvilket også understøtter vores grundlæggende filosofi om vigtigheden af et liv i balance. Som en del af vores spændende udviklings- og forandringsrejse vil du blive en nøgleperson i vores stræben efter ambitiøse mål. Vi tilbyder samtidig attraktive og konkurrencedygtige betingelser på alle områder.
Ansøgning
Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker mere information, er du velkommen til at kontakte Søren Krogstrup på 22 79 00 98 eller Per Troelsgaard Sloth på 55 83 15 12. Vi ønsker, at du kan tiltræde stillingen hurtigst muligt og evaluerer derfor ansøgninger løbende. Vent derfor ikke med at sende dit CV og ansøgning – vi ser frem til at høre fra dig og komme i gang med processen.