Lønkonsulent til vores kontor i København

Beierholm København

Vi søger en erfaren Lønkonsulent til vores kontor i København

Har du lyst til at være en del af Danmarks bedste arbejdsplads? Vi søger en lønkonsulent til vores kontor i København. Her får du en enestående mulighed for at opnå dine ambitioner, dét sted du er i livet. Hos Beierholm er der plads til netop dig.

Du vil blive en del af en afdeling på 27 medarbejdere, som fortsat er i vækst og hertil søger vi en erfaren lønkonsulent, der har solid erfaring med dansk løn og lønadministration. Har du erfaring med bogholderi, er dette en bonus, ikke et krav.

 

Vi leder efter dig, der ønsker at udfolde eget potentiale og er vild med at lave løn

Som lønkonsulent i Beierholm København bliver du del af en arbejdsplads, som målrettet arbejder på at være en af Danmarks bedste arbejdspladser. I rollen som Lønkonsulent får du et stort ansvar, og vi forventer at du med afsæt i din faglighed og erfaring ønsker at bidrage til at udvikle og understøtte mindre erfarne kolleger. Som person ser vi gerne, at du tager naturligt ansvar for opgaveløsningen, og er drevet af at udvikle og løfte kundernes lønadministration.

Dine primære opgaver vil være:

  • Materialegennemgang
  • Afstemning
  • Lønrefusioner
  • Lønadministration

Personen vi leder efter har:

  • Flere års erfaring med lønadministration
  • Kendskab og erfaring med forskellige overenskomster
  • Erfaring med indberetninger og afstemning i e-indkomst
  • Erfaring med kontering af løn
  • Kendskab til flere lønsystemer og tidsregistrering
  • Som person kan arbejde selvstændigt, struktureret og har en høj detaljegrad
  • Flydende i engelsk – både skrift og tale

Vi skaber plads til både arbejde og privatliv

Vi tilbyder rammer, du kommer til at vokse i som lønkonsulent og som menneske. På kontoret i København træder du ind i nogle fagligt stærke og balancerede rammer, hvor vi har fokus på trivsel, sammenhold og faglig udvikling gennem frihed under ansvar. Vi tror på frihed under ansvar, og et arbejdsliv i balance, derfor planlægger du selv din arbejdsdag og sikrer at vi leverer det kunderne forventer samtidig med at balancen imellem arbejde og alt det andet opretholdes.

Derudover får du et spændende job i en sund virksomhed med en stærk kultur, med plads til både mennesker, forretning og ambitioner. Beierholm er en arbejdsplads, der igen i år er kåret som en af Danmarks bedste (Great Place to Work®). Du vil komme med på en udviklings- og forandringsrejse, med ambitiøse mål og vi tilbyder attraktive og konkurrencedygtige betingelser på alle parametre.

Ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringskonsulent, Dahlia Muqbel på dmu@beierholm.dk. Vi ønsker, at du kan tiltræde stillingen hurtigst muligt. Derfor vurderer og indkalder løbende ansøgere til samtale, så tøv ikke med at sende dit CV.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist:
Snarest muligt
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Hovedstaden, København
Ansættelsesform:
Fastansat

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.900 medarbejdere fordelt på kontorer i over 36 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.