Lønbogholder, Aalborg

Beierholm Aalborg

Har du lyst til at arbejde med lønrelaterede opgaver i Beierholms interne økonomiafdeling og bidrage til afdelingens kerneopgaver, som understøtter Beierholms forretning? Så er der hermed en mulighed! Hos os bliver din erfaring og strukturerede tilgang værdsat i nogle motiverende og indholdsrige rammer. Du kan glæde dig til en høj grad af frihed under ansvar, som sikrer balancen mellem arbejdsliv og privatliv.

Lønbogholder til et fagligt stærkt team

I Beierholm oplever vi en stigende tilvækst af kolleger, og vi er nu omkring 1.900 medarbejdere. Derfor søger økonomiafdelingen nu en lønbogholder, der vil varetage en række af økonomiafdelingens lønrelaterede opgaver. Hermed kan vi fortsat understøtte ledelse og partnere samt varetage og udvikle Beierholms interne økonomifunktion.

Som lønbogholder i Beierholms økonomiafdeling bliver du en værdifuld medspiller i et dedikeret team af 17 kompetente kolleger, hvoraf 4 af disse i dag håndterer løn. Økonomiafdelingen arbejder i et miljø præget af frihed og åbenhed, udfører opgaver med høj kvalitet og prioriterer et højt serviceniveau. Du vil få mulighed for selvstændig fordybelse, men vi værdsætter samtidig hinandens input.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:

  • Udarbejdelse af løn
  • Håndtering af personalehenvendelser
  • Anmodning om refusion ved fravær og orlov
  • Bogføring af modtagne refusioner
  • Udarbejdelse af tillæg ved ændrede ansættelsesvilkår
  • Medarbejderordninger
  • Oprettelse af nye medarbejdere
  • Ad hoc-opgaver

Hvad kommer du med?

Vi leder efter en ny kollega, der har erfaring med løn eller har et ønske om at arbejde med løn. Du har erfaring med Microsoft Office-pakken (primært Excel og Word), og du har arbejdet i et økonomistyringssystem.

Som person yder du en god service til både kunder og interne samarbejdspartnere, og din systematiske tilgang vil bidrage til at sikre den daglige drift af økonomiafdelingen. Du er desuden engageret og fordyber dig i dit fag, og du tager ansvar og arbejder selvstændigt. Vi forventer, at du bidrager til et godt arbejdsmiljø ved at være imødekommende og god til at samarbejde. Den brede kontaktflade med resten af organisationen kræver, at du er positiv, udadvendt og god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt.

Vi tilbyder dig

I økonomiafdelingen træder du ind i nogle fagligt stærke og balancerede rammer, som vægter trivsel, sammenhold og faglig udvikling gennem frihed under ansvar. Derfor er du selv med til at planlægge din arbejdsdag og er med til at sikre, at afdelingen leverer det, kunderne og interne samarbejdspartnere forventer.

I økonomiafdelingen kan du sikre dig et spændende job i en sund virksomhed med en stærk kultur, der vægter både mennesker, forretning og ambitioner højt. Hos Beierholm er vi stolte af at blive kåret som en af Danmarks bedste arbejdspladser år efter år (Great Place to Work®), hvilket også understøtter vores grundlæggende filosofi om vigtigheden af et liv i balance. Som en del af vores spændende udviklings- og forandringsrejse vil du blive en nøgleperson i vores stræben efter ambitiøse mål. Vi tilbyder samtidig attraktive og konkurrencedygtige betingelser på alle områder.

Ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker mere information, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringskonsulent Emily Kaae Thomsen på 87 39 37 04 eller Senior Manager Anita Bøgelund Madsen på 96 34 78 73. Vi ønsker, at du kan tiltræde stillingen hurtigst muligt og evaluerer derfor ansøgninger løbende. Vent derfor ikke med at sende dit CV og ansøgning. Vi ser frem til at høre fra dig og komme i gang med processen.

Ansøgningsfrist:
Snarest muligt
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Nordjylland, Aalborg
Ansættelsesform:
Fastansat

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.900 medarbejdere fordelt på kontorer i over 36 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.