Kolding/Haderslev - Økonomikonsulent der mestrer bogføring og har et digitalt mindset

Er du vores nye økonomikonsulent med øje for det digitale? Så få mest muligt ud af dine evner og værdifulde erfaringer på en arbejdsplads, der er kåret som en af Danmarks bedste. Her træder du ind i nogle frie og trygge rammer, hvor du kan udfolde og styrke dine evner med støtte fra 90 fagligt stærke kolleger, som hver dag arbejder målrettet for at levere kompetent og nærværende kundeoplevelser. Som økonomikonsulent i Beierholms Outsourcingsafdeling i Kolding eller Haderslev får du en alsidig hverdag og kommer til at løse et bredt spekter af opgaver her på kontoret og ude hos vores kunder. 


Afvekslende hverdag med høj kvalitet og digitalt fokus
Som kompetent og serviceminded økonomikonsulent bliver du både værdsat her på kontoret og blandt dine kunder, fordi du gør livet lettere for alle. Kundernes forretning har gavn af dig, og vi får gavn af hinanden som kolleger, når vi skal rådgive og servicere vores kunder. Du styrer selvstændigt flere bogholderier og har kontakt til kunden, og du nyder både at være sparringspartner for kunden og dine kolleger, som primært omfatter økonomikonsulenter og revisorer. Vi har hele tiden fokus på høj kvalitet og optimering af processer, som dels sikres i vores daglige samarbejde og via Beierholms digitale værktøj, BeJour, der løfter kundernes administration ind i fremtiden og gør rutinerne enklere.



Et godt bagland gør dig bedre
Som økonomikonsulent hos Beierholm rummer de udviklende rammer alle muligheder for at blive endnu bedre til dit fag og være endnu mere for dine kunder. Rammerne omfatter nogle af landets bedste revisorer og andre kompetente kolleger, som altid er klar til at støtte op og sparre med dig. Med den tryghed i ryggen kan du se frem til et balanceret arbejdsliv, der udvikler og ruster dig til morgendagens udfordringer med en mere digital bogholderifunktion.


Hvilke opgaver skal du løse?
Alt efter din baggrund vil følgende opgaver være aktuelle:

  • Bogholderimæssige opgaver, afstemninger, indberetninger og værdiskabende rapportering
  • Optimering af processer i kundernes økonomifunktion
  • Lønbehandling, -indberetning og sparring
  • Assistance til vores revisorer i forbindelse med periode- og årsafslutninger mv.
  • Implementering af BeJour for flere af vores kunder

 

Hvad kommer du med?

Der er ikke én bestemt baggrund, der er rigtig for jobbet. Hvad enten du er dygtig til løn, bogføring eller digitalisering af økonomifunktioner vil vi gerne høre fra dig. Det er dog en fordel, hvis du har

  • Mindst 3 års erfaring med bogføring og lønadministration. Eventuelt en baggrund som freelancer, fra revisionsbranchen eller i en økonomiafdeling
  • Erfaring med Microsoft Business Central og/eller e-conomic og Microsoft Excel
  • Kendskab til andre økonomisystemer
  • Erfaring med lønbehandling og -indberetning og evt. kendskab til overenskomster
  • Naturligt flair for digitale værktøjer og oprigtig interesse i, hvordan vi benytter os af IT og integrationer mellem systemer til at skabe værdi for kunderne
  • Vi arbejder hovedsageligt i programmerne Microsoft Business Central, Navision, e-conomic og Microsoft Office pakken og bruger lønprogrammerne Zenegy, Proløn, Danløn og Bluegarden (Dataløn), samt integrationer med Minuba, Corpay One, Pleo, Budget 1-2-3 mv.

 

Desuden lægger vi vægt på, at du

  • Er god til at skabe gode, langvarige relationer, er imødekommende og sætter en ære i at yde en god service
  • Er kvalitetsbevidst og omhyggelig med en høj grad af nøjagtighed og effektivitet
  • Har lyst til at arbejde en eller flere dage om ugen ude hos vores kunder

 

Hvad får du som økonomikonsulent i Beierholm?

  • Egne faste kunder, som du servicerer enten hos kunden eller fra Beierholms kontor i Kolding eller Haderslev
  • Værdifuld udviklende og faglig sparring med dygtige kolleger i Outsourcing samt kolleger i Regnskab og Revision
  • Målrettet intern undervisning
  • Et dedikeret team af dygtige og omsorgsfulde kolleger, som vægter den gode stemning, godt humør og sociale arrangementer højt
  • Fleksible, tillidsfyldte rammer for dine ambitioner og din familie

 

Hvordan ser din ansøgning ud?

Fortæl os, hvorfor du skal være en del af vores hold. Vedlæg CV, eksamensbeviser og andre relevante papirer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Marianne Christoffersen (Kolding) på tlf. 76 34 26 19 eller Rasmus Ørskov (Haderslev) på tlf. 73 52 45 69.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist:
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Syddanmark
Ansættelsesform:
Fastansat, Fuldtid

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.400 medarbejdere fordelt på kontorer i over 30 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.