Kolding - Start karrieren som outsourcingtrainee i Danmarks bedste rammer

Beierholm Kolding

Udfold dit talent på en arbejdsplads, der er kåret som en af Danmarks bedste. Her træder du ind i nogle lærerige rammer, hvor vi har stor tillid til dig og dine evner, og hvor du bliver klædt grundigt på til at indfri dine drømme og ambitioner. Som outsourcingtrainee i vores Outsourcingafdeling vil du opleve en høj grad af frihed ledsaget af et stigende ansvar. Stillingen omfatter også sekretariatsopgaver i receptionen. 


Hurtig kundekontakt og solid uddannelse  
Praktisk erfaring og uddannelse går hånd-i-hånd, og dét er vejen frem for dig her i Beierholm. Det er vores klare erfaring, at det er den bedste måde at udvikle dine evner på. Derfor kommer du til at løse opgaver for vores kunder, ligesom du bliver en naturlig del af vores ansigt udadtil, når du byder kunder og samarbejdspartnere velkommen via din placering i receptionen. Vi sørger for, du bliver oplært internt og deltager i vores spændende og lærerige interne traineeuddannelse.

  
En lærerig hverdag blandt gode kolleger
Hos os er det altid rart at komme på arbejde. Det kan du glæde dig til. Du vil opleve, at vi ikke er bange for at betro dig spændende opgaver, der sætter din hjerne i sving og udvikler dig fagligt. Du skal også forvente, at du udvikler dig som menneske. Det er en af fordelene ved at omgås gode kolleger i alle aldre, der har øje for, hvor du er i livet, og hvordan du har det. Det betyder, at du fra starten opbygger- og bliver en del af et stærkt socialt og fagligt fællesskab. Det er vigtigt for os, at du får den bedste start som trainee og som medarbejder i Beierholm.


Hvad får du som trainee i Beierholm?

  • En erfaren buddy, der får dig godt i gang
  • Mere end 50 dygtige og hjælpsomme kolleger på kontoret i Kolding
  • En varieret hverdag på kontoret med erhvervsserviceopgaver og receptionsopgaver
  • Et udviklende internt intro- og uddannelsesforløb

Hvad kommer du med?

  • Afsluttet uddannelse fra HHX, HF, STX eller EUX  
  • Mod på og lyst til at lære nyt og tage ansvar
  • God energi, positiv og serviceminded tilgang
  • Trives med at tale med kolleger og kunder
  • Et naturligt flair for tal, digitale værktøjer og oprigtig interesse i bogholderi og regnskab
     

Hvilke opgaver skal du løse?

  • Finansbogholderi samt debitor-kreditorstyring
  • Være en del af vores reception, hvor du møder vores kunder i øjenhøjde, hjælper med kundemodtagelse og telefonpasning og medvirker til en god hverdag for dine kolleger
  • Afstemninger af bank, løn og moms og gennemførsel af diverse indberetninger
  • Administrative opgaver for kunder som lønadministration, betalinger, mails mv.
  • Klargøring af regnskabsmateriale til revisor

Hvordan ser din ansøgning ud?
Fortæl os, hvorfor du gerne vil være outsourcingtrainee hos netop os. Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamenspapirer.  
Du er også velkommen til at ringe til statsautoriseret revisor Rikke Holmslykke Kristensen 24 23 38 73 eller partner Peder Pedersen 7553 4541.  

Vi indkalder løbende til samtale, og vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist:
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Syddanmark, Kolding
Ansættelsesform:
Tidsbegrænset

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.300 medarbejdere fordelt på kontorer i over 30 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.