København – Vi udvider vores skatteafdeling og har brug for flere gode hoveder

Beierholm København

Er du næsten nyuddannet inden for skat eller jura? Og vil du med på holdet af kompetente skatterådgivere i Beierholm?
Hvis du har interesse og viden inden for personskat og har lyst til at rådgive og servicere vores loyale kunder, er der stor chance for et match.

Vi oplever stor efterspørgsel på vores ydelser og udvider derfor vores skatteafdeling. Pt. er vi 36 kolleger, som arbejder med de fire skatteområder:  Personskat, Selskabsbeskatning, Erhvervsbeskatning og Moms og afgifter. Vi er alle specialister inden for vores felt og gør en dyd ud af at dyrke vores faglighed, så vi altid kan give kunderne en retvisende og korrekt rådgivning.
Den store efterspørgsel gør, at vi har brug for at udvide afdelingens medarbejderstab med flere skarpe profiler. Vi har bl.a. brug for en rådgiver til personskat, som skal være en del af afdelingen på Beierholms kontor i København.


Altid opdateret overblik skaber forretningsværdi
Hos Beierholm følger vi systematisk med i både lovgivning og praksis, og det kommer du også til som et værdsat medlem af vores korps af rådgivende skattespecialister. Du kommer til at bevæge dig på et højt fagligt niveau, når du tænker løsninger for kunderne og skaber reel værdi for deres forretning gennem proaktiv skatterådgivning.  Din baggrund og din oplæring hos os vil give dig kompetencer til at deltage i afdelingens faglige arbejde, der omfatter kunderådgivning, informationsskrivning og undervisning af vores kolleger, som primært er revisorer og bogholdere.


Rammer der holder dig skarp og i godt selskab
Som skatterådgiver træder ind i nogle karrierefremmende rammer, hvor du både holder dig skarp som skatterådgiver og samtidig indgår i et godt socialt arbejdsmiljø. Vi er fordelt ud over hele landet med størstedelen af kollegerne i Aalborg, Aarhus, Kolding og København. Afdelingen ledes af vores skattechef sammen med afdelingslederne for hver af de fire skatteområder. Afdelingslederen for personskat er placeret i Aalborg, men der er flere gode kolleger i København.

For at bevare vores sammenhold og underbygge fællesskabet i skatteafdelingen, mødes vi alle 2 gange om året, hvor vi drøfter skatteafdelingens fremdrift og har et socialt indslag.

Vi er en afdeling under stor udvikling, hvor der er rig mulighed for at få indflydelse.


Hvilke opgaver skal du løse?

Dine opgaver vil omhandle følgende:

  • Rådgivning af vores kunder, enten telefonisk eller på fysiske møder. Rådgivningen kan enten være 1:1 med kunden eller sammen med kundens Beierholmrevisor
  • Udarbejdelse af informationsmaterialer til intern og ekstern brug
  • Med tiden deltagelse i undervisning af kolleger

Hvad kommer du med?

Vi er interesseret i dig, der sommeren 2022 bliver færdig med en af følgende uddannelser:

  • Cand. Merc. Aud., Cand.Merc. Jur. eller tilsvarende

Vi forventer ikke, at du fra dag 1 selv kan rådgive kunderne. Men vi forventer, at du er fagligt dygtig, proaktiv og lydhør, så vi nemt kan hjælpe dig til at blive en god rådgiver. Over tid vil du arbejde mere og mere selvstændigt.

Hvad får du som skatterådgiver i Beierholm?

  • Værdifuld udviklende og faglig sparring
  • Et dedikeret team af dygtige kolleger
  • De bedste rammer for dine ambitioner og din personlige balance

Hvordan ser din ansøgning ud?

Fortæl os, hvorfor du skal med på vores hold af skarpe skattespecialister. Send også CV og andre relevante papirer. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder af personskat Mette Lehmann på tlf. 96 34 78 91. Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist:
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Hovedstaden, København
Ansættelsesform:
Fastansat, Fuldtid

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.400 medarbejdere fordelt på kontorer i over 30 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.