Frederikshavn – Ansvarlig for Outsourcing

Beierholm Frederikshavn

- med fokus på forretningsudvikling,  kundeservice og digitale processer

Med reference til den ledende partner i Frederikshavn bliver du kommercielt og ledelsesmæssigt ansvarlig for outsourcing, der varetager bogholderi, lønadministration, rapportering og økonomisk sparring for Beierholms kunder i Frederikshavn, Sæby og Skagen. Dit ansvar indbefatter både salg, leverancer og drift. Med kommercielt sigte formår du at koble medarbejdere, kompetencer, processer og tekniske løsninger med det formål at etablere og drifte gode outsourcingløsninger for Beierholms kunder. Outsourcingafdelingen indgår i det team, der sammen med revisorer og rådgivere bidrager til udvikling, forenkling og overblik for vores kunder.

 

Hvad får du som ansvarlig for outsourcing i Beierholm?

  • En enestående mulighed for at udvikle forretningsområdet i professionelle, faglige rammer
  • Et fagligt netværk på højt niveau indenfor revision, regnskab, skat, digitalisering mv.
  • En erfaren partner at sparre med ift. ledelse og afdelingens udvikling og daglige drift
  • Et dedikeret team med 4 dygtige kolleger, som alle arbejder med outsourcing samt yderligere 15 kolleger, der arbejder med revision og regnskab  

 

Hvilke opgaver skal du løse?

  • Digitalisering af sektionens outsourcingkunder
  • Udvikling af forretningsområdet, herunder skabe nye kunderelationer
  • Sikre implementering af nye tiltag og forretningsgange, herunder stigende digitalisering
  • Løbende sparring med medarbejdere
  • Fungere som bindeled mellem Beierholms digitaliseringsafdeling og øvrige medarbejdere i Frederikshavn, Sæby og Skagen

 

Hvad kommer du med?

  • Du har indgående kendskab til NAV / Business Central
  • Du har erfaring som ledende revisor og/eller regnskabschef/økonomichef eller anden relevant erfaring
  • Du har en kommerciel tilgang og motiveres af at udvikle forretningsområdet
  • Du har erfaring med opgaveplanlægning og kapacitetsstyring og har ambitioner om at lykkes i et videnbaseret arbejdsmiljø, baseret på effektivitet, kvalitet og kundepleje
  • Du har en imødekommende og lyttende personlighed med fokus på udvikling af dine kunder
  • Du har veludviklede og sikre kommunikationsevner
  • Du har en proaktiv tilgang til problemløsning, der inddrager omgivelserne.

 

Hvordan ser din ansøgning ud?

Fortæl hvorfor vi skal ansætte dig og hvordan du kommer til at løfte vores outsourcingafdeling. Send også CV og andre relevante papirer. Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte ledende partner i Frederikshavn, Dennis Høyer på tlf. 96221767. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Ansøgningsfrist:
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Nordjylland, Frederikshavn
Ansættelsesform:
Fastansat, Fuldtid

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.300 medarbejdere fordelt på kontorer i over 30 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.