Erfaren ejendomsadministrator

Beierholm Slagelse

På vores kontor i Slagelse har vi egen ejendomsadministrationsafdeling, som nu søger en ny kollega til at arbejde med en spændende portefølje.

Administration af erhvervs- og boliglejemål under fleksible rammer

I ejendomsadministrationen arbejder vi primært med administration af investeringsejendomme med både bolig og erhvervslejemål. Vi lægger vægt på, at man som medarbejder i administrationsteamet er tæt på og deltagende i beslutningerne, og med basis i sine erfaringer og kompetencer, har mulighed for at øve indflydelse på arbejdsgangene. Vi er et lille specialiseret team og det inkluderer også udvikling af værktøjer og optimering af processer.

Selve jobbet består af de gængse administrationsopgaver såsom at være den primære kontaktperson, når det gælder juridiske og økonomiske spørgsmål. Herunder:

-         Håndtering af lejeregulering, lejeopkrævning og restancer

-         Udarbejdelse af varme- og driftsregnskaber

-         Deltagelse i fakturahåndtering, kvartalsopfølgning og budgetproces

Vi er en afdeling i forandring og udvikling, så du vil ikke umiddelbart kunne tilbydes en fast portefølje. Til gengæld samarbejder vi og hjælper hinanden med at løse opgaverne på baggrund af vores individuelle kompetencer. Vi er i et hus, hvor man hjælper hinanden på tværs, og det altid er muligt at finde sparring.

Hvad kommer du med?

Du har min. 5 års erfaring indenfor administration af boligejendomme, og du har solidt kendskab til UNIK Bolig 4. Derudover forventer vi, at du kan udarbejde OMK- og forbrugsregnskaber, varsle pristalsregulering samt skatter og afgifter. Stillingen kræver interesse for og god regnskabsforståelse. Som person, ser vi at, du får energi af at være i en organisation i udvikling og forandring, Du evner at bearbejde og benytte relevant data, er skarp på detaljen og går til opgaverne med overblik og struktur og ser, at du er nysgerrig og idérig, og du er ikke bleg for at byde ind, når du øjner muligheder, der kan løfte både dit og teamets arbejdsgange og leverancer. Derudover forstår du vigtigheden af klar og rettidig kommunikation, når vores kunder skal informeres om forhold, der relaterer sig til deres lejemål.

Gode arbejdsforhold i et nicheområde i Beierholm

Et spændende job i en sund virksomhed med en stærk kultur hvor der er plads til både mennesker, forretning og ambitioner. Beierholm er en arbejdsplads, der igen i år er kåret som en af Danmarks bedste (Great Place to Work®). Du vil komme med på en udviklings- og forandringsrejse, med ambitiøse mål og vi tilbyder attraktive og konkurrencedygtige betingelser på alle parametre.

Ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringskonsulent, Dahlia Muqbel på: dmu@beierholm.dk. Vi ønsker, at du kan tiltræde stillingen hurtigst muligt. Derfor vurderer og indkalder løbende ansøgere til samtale, så vent ikke med at sende dit CV.

Vi ser frem til at høre fra dig 😊

Ansøgningsfrist:
Snarest muligt
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Sjælland, Slagelse
Ansættelsesform:
Fastansat

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.900 medarbejdere fordelt på kontorer i over 36 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.