Aarhus - Spændende og udfordrende stilling som financial controller til Outsourcing afdeling

Beierholm Aarhus

Kan du lide at blive udfordret med problemstillinger i en økonomifunktion, og samtidig trives med at få vedvarende økonomiopgaver udført? Så kan det være dig, vi søger. Du er en dygtig financial controller, der kan lide at gøre andre gode. Du trives i perioder, hvor tingene går stærkt og i perioder, hvor der er tid til fordybelse.

Digitalisering og øje for at gøre tingene enkelt
Du bliver del af en afdeling med 25 kolleger, og dine væsentligste opgaver vil bl.a. være at bistå vores kunder og kolleger med løbende at udføre- og færdiggøre regnskabsmateriale. Du bidrager med dine ideer og erfaring ift., hvordan vi endnu bedre fremadrettet kan varetage digital bogføring og rapportering for vores mange faste og nye kunder. Du kan uddelegere opgaver til mindre erfarne medarbejdere og hjælper med deres faglige udvikling, mens du varetager opgave- og kundeansvaret.

Du skaber værdi for kunderne ved at udføre:

  • Finansbogholderi opsat med diverse undermoduler
  • Perioderegnskaber og relevante afstemninger
  • Moms, administration og korrekt momsbogføring
  • Kundedialog og skabe indsigt i kundens forretning
  • Problemløsning
  • Dokumentere forretningsgange og processer
  • Videndele og skabe netværk i og udenfor afdelingen

Dine kunder ser frem til, at du gør en forskel for dem og deres forretning - det er det, vi synes gør arbejdet givende.

Din profil:
Du har erfaring som financial controller, regnskabsmedarbejder eller er måske tidligere revisor. Du kommer fra en virksomhed, der kører digital bogføring. Du har kendskab til flere systemer og gerne NAV/BC og e-conomic og er vant til at sætte dig ind i nye systemer og processer.

Sammenfattende skal du kunne se dig selv i at:

  • Trives med at gøre en forskel for kunder og kolleger, hvor du har den direkte kundedialog
  • Trives med at skabe og bevare gode kunderelationer og synes, det er spændende, når hverdagen varierer, men også har en vis månedsrytme
  • Se muligheder frem for begrænsninger og være logisk tænkende
  • Have flere arbejdsdage på kontoret end ude hos kunder, da vi arbejder digitalt

Du har kørekort og kan stille bil til rådighed.

Ansøgning
Hvis du ønsker at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionschef Torben Møller Madsen på tlf. 87 32 57 16. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Vi gør opmærksom på, at ansøgningerne vil blive behandlet løbende.

Ansøgningsfrist:
Opstart:
Snarest muligt
Arbejdssted:
Midtjylland, Aarhus
Ansættelsesform:
Fastansat, Fuldtid

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.300 medarbejdere fordelt på kontorer i over 30 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.