Aarhus – Financial controller til kundevendt rolle søges (med mulighed for deltid)
Er du god til regnskaber og økonomistyring og motiveres du af at arbejde i en dynamisk stilling, hvor du leverer værdi til meget forskellige kunder samtidig med, at du sikrer rettidig levering på dine opgaver? – Så er det måske netop dig, vi leder efter.
Beierholm er et revisionshus, som arbejder målrettet på at være en af Danmarks bedste arbejdspladser, og her har du mulighed for at gøre en reel forskel for små og mellemstore erhvervsdrivende. I hverdagen indgår du i vores outsourcing afdeling, hvor du sammen med dine 25 nærmeste kolleger supporterer vores kunder.
Din rolle er i høj grad koordinerende, og du får ansvar for egne kunder, hvor du sikrer at rapporteringsfrister overholdes og at kvaliteten er tilstrækkelig høj. Vi leder efter dig, der bidrager med dine ideer og erfaring i forhold til, hvordan vi endnu bedre fremadrettet kan varetage digital bogføring og rapportering for vores mange faste og nye kunder. Det er også vigtigt i denne rolle, at du kan uddelegere opgaver til mindre erfarne medarbejdere og hjælper med deres faglige udvikling.
Hvilke opgaver skal du løse?
- Balance gennemgang
- Perioderegnskaber og relevante afstemninger
- Moms, administration og korrekt momsbogføring
- Dialog med kunder
- Dokumentere forretningsgange og processer
- Forandringsprocesser hos dine kunder inden for dit område og din ekspertise
- Videndele og skabe netværk i og udenfor afdelingen
Hvem er du
Vi forestiller os, at du som minimum har en bachelor i regnskab, erhvervsøkonomi eller tilsvarende. Det vigtigste er dog, at du medbringer flere års erfaring indenfor regnskab og økonomistyring, herunder praktisk erfaring med discipliner som månedsafslutning, regnskabsaflæggelse og optimering/standardisering af processer.
Vi forventer derfor, at du
- Har mere end 3 års erfaring inden for regnskab og økonomistyring
- Har en god systemforståelse og det er en klar fordel, hvis du har arbejdet med NAV/BC og e-conomic
- Er proaktiv og i stand til at kommunikere på forskellige niveauer i organisationen
- Er omstillingsparat og kan trives med at skifte mellem forskellige opgaver
- Er serviceorienteret og trives med at have en stor kontaktflade i det daglige
- Detaljeorienteret og løsningsorienteret
- Synes det er spændende og trives i en rolle med meget kundekontakt
Det er desuden vigtigt at du kan se dig selv i at have flere arbejdsdage på kontoret end ude hos kunderne, da vi arbejder digitalt. Til denne rolle skal du have kørekort og du skal kunne bruge egen bil i jobbet.
Ansøgning
Fortæl os, hvorfor du skal være en del af vores hold i en motiveret ansøgning og vedhæft dit CV – gerne snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Torben Møller Madsen på tlf. 87 32 57 16. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.