Aalborg - Outsourcingkonsulent med drive og lyst til at blomstre i byens bedste rammer

Beierholm Aalborg

Er du fremtidens outsourcingkonsulent med øje for det digitale, så få mest muligt ud af dine evner og værdifulde erfaringer på en arbejdsplads, der er kåret som en af Danmarks bedste. Her træder du ind i nogle frie og trygge rammer, hvor du kan udfolde og styrke dine evner med støtte fra gode og kompetente kolleger. Som outsourcingkonsulent i Beierholms outsourcingafdeling får du en alsidig hverdag og kommer til at løse et bredt spekter af opgaver her på kontoret og ude hos dine kunder.  

Alsidig hverdag med digitalt fokus
Som kompetent outsourcingkonsulent bliver du både værdsat her på kontoret og ude hos vores kunder, fordi du gør livet lettere for alle. Du tager dig af kundens bogføring, så de kan koncentrere sig om deres kerneopgaver. Du deltager i det kollegiale samspil sammen med dine kompetente kolleger, hvor I alle bidrager til et godt fagligt miljø og et godt socialt fællesskab. Bogføringen bliver mere og mere digital, og derfor skal du bl.a. arbejde med vores digitale værktøj, BeJour, der løfter kundernes administration ind i fremtiden og gør rutinerne enklere.   

Et godt bagland gør dig bedre
Som outsourcingkonsulent hos Beierholm rummer de udviklende rammer alle muligheder for at blive endnu bedre til dit fag og være endnu mere for dine kunder. Vi er en udviklingsorienteret virksomhed, der omfatter nogle af landets bedste revisorer og eksperter inden for understøttende rådgivningsydelser. I outsourcingafdelingen er vi 40 kolleger, som altid er klar til at støtte op og sparre med dig, og du vil komme til at indgå i et af vores teams på ca. 20 kolleger. Med den tryghed i ryggen kan du se frem til et balanceret arbejdsliv, der udvikler og ruster dig til morgendagens udfordringer med en mere digital bogholderifunktion.

Hvad får du som outsourcingkonsulent i Beierholm?

  • Egne faste kunder, som du bogfører for, enten hos kunden eller på Beierholms kontor
  • Værdifuld udviklende og faglig sparring med kolleger
  • Målrettet intern undervisning
  • Et dedikeret team af dygtige og omsorgsfulde kolleger
  • De bedste rammer for dine ambitioner og din familie


Dit arbejdssted vil veksle mellem Beierholm Aalborgs kontor og vores kunder, som alle er mindre og mellemstore virksomheder. Du vil blive sat grundigt ind i dine arbejdsopgaver af din buddy, leder og kolleger.


Hvilke opgaver skal du løse?

  • Finansbogholderi samt debitor- og kreditorstyring
  • Afstemninger, periodiseringer samt klargøring af regnskabsmateriale til revisor
  • Momsregnskab, indberetning og afstemning heraf
  • Rapportering til kunde og revisor
  • Lønadministration for funktionærer og evt. timelønnede.

 

Hvad kommer du med?

  • Du har flere års praktisk erfaring med bogføring og løn, herunder gerne kendskab til lønprogrammerne Danløn, Dataløn eller Zenegy samt bogføringsprogrammerne Business Central, NAV, og/eller e-conomics
  • Du har stor forståelse og fokus på afstemning af balancens elementer
  • Du evner at sætte dig ind i nye systemer og processer
  • Du har næse for effektivisering og digitalisering
  • Du har lyst til at tage ansvar og kan arbejde selvstændigt, herunder hjælpe og guide yngre medarbejdere med deres opgaver

Du trives med bogholderi og har styr på den bagvedliggende faglighed, som du evt. har opnået gennem en kontoruddannelse med speciale i økonomi eller en økonomisk rettet akademiuddannelse suppleret med nogle års praktisk erfaring. Du kan lide en afvekslende hverdag, hvor der i perioder kan være pres på og behov for mange bolde i luften.

 

Hvordan ser din ansøgning ud?

Fortæl os, hvorfor du skal være en del af vores hold. Vedlæg CV, eksamensbeviser og andre relevante papirer. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Charlotte Uhler Hjorth på tlf. 9634 7889.Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi gør opmærksom på, at ansøgningerne bliver behandlet løbende.

Ansøgningsfrist:
Opstart:
05/01-2022
Arbejdssted:
Nordjylland, Aalborg
Ansættelsesform:
Fastansat, Fuldtid

Om Beierholm

Hos Beierholm træder du ind på en attraktiv og professionel arbejdsplads, hvor vi giver vores medar­bejdere de bedste rammer: til at nå nye re­sultater med frihed under ansvar, skabe god balance mellem din familie og din karriere og udvikle dine kompetencer bedst muligt.

Beierholm er en af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder med flere end 1.400 medarbejdere fordelt på kontorer i over 30 danske byer i hele Danmark. Vi er blandt Danmarks førende rådgivnings- og revisionsvirksomheder, fordi vi brænder for at skabe balance for vores kunder og for at skabe de rigtige løsninger til dem. Vores speciale har i mange år været mindre og mellemstore virksomheder, som vi leverer revision og rådgivning til med baggrund i vores værdier som er proaktiv og løsningsorienteret, nærværende og i øjenhøjde samt troværdig og ansvarlig.